build a site for free

Απάντηση στην ανακοίνωση του ΔΣΑ περί καθυστέρησης στην κατάθεση Δικογράφων και την έκδοση πιστοποιητικών στο Πρωτοδικείο Αθηνών:

Πληροφορούμενοι την από 24.11.2016 ανακοίνωση του ΔΣΑ, στην οποία αναφέρεται ότι από τη Δευτέρα 21.11.2016 μέχρι και σήμερα παρατηρείται στο Πρωτοδικείο Αθηνών σημαντική καθυστέρηση στην κατάθεση δικογράφων και την έκδοση πιστοποιητικών, θα θέλαμε να ενημερώσουμε τους πολίτες αλλά και τους κ.κ. δικηγόρους τα ακόλουθα :

Από τη Δευτέρα 21.11.2016 έχει ξεκινήσει και στο Πρωτοδικείο Αθηνών η λειτουργία του νέου Ολοκληρωμένου Συστήματος Διαχείρισης Δικαστικών Υποθέσεων (ΟΣΔΔΥ ΠΠ), το οποίο ως νέο πρόγραμμα χρειάζεται κάποιο χρόνο προσαρμογής, κυρίως των δικαστικών υπαλλήλων, που παρά τις ελλείψεις σε προσωπικό και σε υλικοτεχνική υποδομή καταβάλλουν τεράστιες προσπάθειες για να εξυπηρετήσουν τόσο το κοινό όσο και τους πληρεξουσίους δικηγόρους. Για την υποχρεωτική αυτή μετάπτωση, αρχικά της τακτικής διαδικασίας, στο νέο σύστημα, το Πρωτοδικείο Αθηνών ενημερώθηκε το μεσημέρι της Παρασκευής 18.11.2016. Για το λόγο αυτό ήδη από το πρωί της Δευτέρας 21.11.2016, δηλαδή πριν ανακύψει οποιαδήποτε καθυστέρηση, το Πρωτοδικείο Αθηνών εξέδωσε ανακοίνωση που αναρτήθηκε στα κτίρια όπου εξυπηρετείται το κοινό και οι δικηγόροι. Η ανακοίνωση αυτή απεστάλη και στο ΔΣΑ, χωρίς όμως να αναρτηθεί από τον τελευταίο στην ιστοσελίδα του, αντίθετα με ότι είχε συμβεί με αντίστοιχο έγγραφο του Εφετείου Αθηνών. Η μετάπτωση όμως της τακτικής διαδικασίας στο νέο Ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης Δικαστικών Υποθέσεων (ΟΣΔΔΥ ΠΠ) δεν αρκούσε από μόνη της για να δημιουργήσει δυσλειτουργία. Σε μεγάλο βαθμό συνέβαλε σ΄ αυτό η εσφαλμένη σύνδεση μηχανημάτων από την εταιρεία ηχογράφησης – αποηχογράφησης, που είχε ως αποτέλεσμα, καθ' όλη την ημέρα της Δευτέρας 21.11.2016, να υπολειτουργεί τόσο το νέο σύστημα (ΟΣΔΔΥ ΠΠ) όσο και το τοπικό δίκτυο του Πρωτοδικείου Αθηνών, γεγονός που προκάλεσε τεράστια καθυστέρηση και πρόσθετο εκνευρισμό σε όλους. Το πρόβλημα λύθηκε το απόγευμα της ίδιας ημέρας από τους υπαλλήλους του Τμήματος Πληροφορικής της Υπηρεσίας μας. 

Σχετικά με την αναφορά της ανακοίνωσης, ότι από το ΔΣΑ προτάθηκε να δημιουργηθεί στις καταθέσεις δικογράφων χωριστή σειρά για τις περιπτώσεις όπου απαιτείται προσδιορισμός δικασίμου (κλήσεις σε υποθέσεις που διέπονται από τον προγενέστερο ΚΠολΔ) και εκείνες στις οποίες δεν απαιτείται προσδιορισμός δικασίμου (τακτική διαδικασία κατά τον νέο ΚΠολΔ), ώστε η διαδικασία κατάθεσης να είναι ταχύτερη, σας ενημερώνουμε ότι η πρόταση αυτή έγινε από υπάλληλο του Τμήματος Πληροφορικής και της αναδόχου του έργου για την καλύτερη εξυπηρέτηση των δικηγόρων. 

Το Πρωτοδικείο Αθηνών, μέσω του Τριμελούς Συμβουλίου Διεύθυνσης αυτού, καταβάλλει κάθε προσπάθεια για την εξυπηρέτηση τόσο των πολιτών όσο και των δικηγόρων, παρά τις δύσκολες συνθήκες κάτω από τις οποίες εργάζεται (έλλειψη προσωπικού και υλικοτεχνικής υποδομής). Θα θέλαμε λοιπόν να έχουμε την κατανόηση των πολιτών και των συλλειτουργών της δικαιοσύνης – πληρεξουσίων δικηγόρων - και ευελπιστούμε σε μια εποικοδομητική συνεργασία με τον ΔΣΑ. 

Επισυνάπτεται εκ νέου το από 21.11.2016 έγγραφό μας.

                           Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΤΡΙΜΕΛΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ  ΤΟΥ                                                                      ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ 


                                                          ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ Ν. ΓΕΩΡΓΙΛΗΣ

                                                             ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΡΩΤΟΔΙΚΩΝ


Διεύθυνση

Πρώην Σχολή Ευελπίδων, Αθήνα 113 62

© Copyright 2021, Πρωτοδικείο Αθηνών